نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

توهم های بعد از امتحان

خودخواهی صحیح؛دینداری است. 

 

 

 

 

حال کرد نوشت!(این یه جمله خبریه):۱-از دیدن افکار سخت آدمها:غمگین میشم و هر از چند گاهی غصه هم می خورم.۲-اگه از دریا خبر داشتین به منم بگین فکر کنم دوباره داره یه کارایی میکنه!3-گاهی آدمهایی که میرن برمیگردن و برای برنگشتن اونایی که بر نمیگردن حسرت بی فایده است.4-دنیای من نامحدود تر از اونیه که تو فکر میکنی!5-ممکنه این هفته دفترچه ها بیاد.شاید منظورم دفترچه بیمه باشه!کی میدونه؟6-اعیاد دهه فجر فعلا مبارک.7-همیشه توی دفتر کلاسی و یا هر جای دیگه ای شماره 5 بودم.این هیچ معنی خاصی نداره جز اینکه از اول عمرم تا حالا فامیلم عوض نشده!

نظرات 9 + ارسال نظر

وبلاگ پاورقی های من
" مقالات و ترجمه های علمی – فرهنگی و هنری به همراه گالری عکس"
http://www.myfootnotes.blogsky.com

سلام .. عذرخواهی میکنم که به دلیل حجم بالا و وقت کم مجبور به کپی کردن پیام بالا بودم. خوشحال می شم که به من سر بزنی ... با هم تبادل اطلاعات و لینک و... داشته باشیم.

فعلا بای...

ممکنه من هم خوشحال بشم!

گوج گنو 14 بهمن 1387 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com

دریا هیچ حالش خوب نیست ؛همین روزاست که یا یه کاری دسته خودش بده یا دست آدما .

همیشه میبینمش!
اما هیچ وقت حرفی نمیزنه!

احسان 15 بهمن 1387 ساعت 12:01 ق.ظ http://lakposht.blogsky.com

سلام شنیدم قلب نهنگ به دویست کیلو هم میرسه

دستت درد نکنه!
واقعا رسم زمونه بد رسمیه!
بعد از این همه رفاقت تازه فهمیدی؟
خب تو که نمیدونستی از خودم میپرسیدی!

بهشب 15 بهمن 1387 ساعت 09:10 ق.ظ

من همه امتحانهای ترم رو قبول شدم

تبریک میگم!
همیشه قبول باشی!

نیما 15 بهمن 1387 ساعت 10:57 ق.ظ

هر صفتی از جمله خودخواهی زمانی که در جای خودش باشه دینداریه مطلقه ;)

آره خب!

جغد بندری 15 بهمن 1387 ساعت 12:08 ب.ظ

خیلی ته جالبه ن نوشته ات

عجب!

مهران 16 بهمن 1387 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.bnd.blogfa.com

منم قبول شدم !

من قبول شدم!
اون قبول شده!
ما قبول شدیم!
اونا قبول شدن!
تو هم قبول شدی!
تبریک میگم

غواص کاشف! 18 بهمن 1387 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام به یک عدد نهنگ
خیلی برام این پستت جالب بود.. جملاتت یه جورایی هر کدوم حرف داشتن که اینجا وقت بحثش نیست!
منم از دیدن افکار سخت آدمها(یکیش خودم) خیلی غصه می خورم.. چطور میشه سخت فکر نکرد؟؟؟
خیلی برام جالب بود... اینکه همیشه 5ام هستی!!! چطور ممکنه؟ یعنی همیشه افراد قبل از تو هم آدمهای ثابتی اند؟؟؟!!! همه همون آدمها؟
یعنی زمان در جهان اطراف تو ثابته؟ یا چی؟؟؟ عجب

سلام دوست خیلی لذیذم!
شک نکن!انش... وقتش پیدا شه!
غصه نخور.فکر راه حل باش که منم بودم!
نه عزیزم.هیچ دنیایی ثابت نیست.
همه عالم در حال گردشه.

غواص کاشف 23 بهمن 1387 ساعت 11:04 ب.ظ

خدا رو شکر نهنگها اهل آدمخواری نستند وگرنه...هه هه هه

هه هه هه...
کی میگه نیستن؟
دلم برات تنگ شده بود
امروز داشتم بهت فکر میکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد