نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

تولد مبارک

چه خوبه:

با تمام وجود واسه رسیدن به یه چیزی دعا کنی نذر کنی خودتو به آب و آتیش بزنی و بهش نرسی اما بازم امیدوار بمونی!تا آخر عمر ! بزنی به کوچه علی چپ از امیدواری به همه شیرینی بدی !۲ اردی بهشت تولد مبارک

 

                                                       ۳۷۶ روز

نظرات 4 + ارسال نظر
بنگری 1 اردیبهشت 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.bangeree.blogsky.com

سلام..
تولد هر کی هست مبارک باشه ...صد سال به این سالها.

سپاسگزارم تولد خودم نیست

آی‌کیو جون 2 اردیبهشت 1387 ساعت 07:49 ق.ظ

سلام سلام تولد کی هست حالا؟؟؟؟؟؟‌
تولد همه ی دو اردی بهشتیا مبارک!!!
آره خیلی خوبه که تا آخر عمر امیدوار بمونی!
گفتی همه ی پستاتو بخونم ؛ به یه شرط میخونم....
به شرطی که تو هم پستای منو بخونی!!!
به این میگن یه شرط منطقی نه؟؟؟
[چشمک]
حالا میخونم ولی سر فرصت!
با تبادل لینک چطوری؟
موافقی یا مخالف؟
من که مخالفم
آخ ببخشید میخواستم بگم موافقم...
خب دیگه بسه ... از آشناییم خوشحال شدی ...
بازم به ما سر بزن....
نظر هم یادت نره عزیزم... [بوسه]
آمین
[نیشخند]

کهره 2 اردیبهشت 1387 ساعت 07:55 ق.ظ

از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن
فردا که نیامده است بنیاد مکن
از امده و نامده فریاد مکن
نهنگ با تو هستم خوب گوش کن
حالییییییییییییییییییییی خوش باش و عمر بر باد مکن.

فعلا دارم همین کار رو می کنم اگه حال ادم خوب باشه آینده هم(شاید)خوب بشه!

[ بدون نام ] 2 اردیبهشت 1387 ساعت 03:04 ب.ظ

.

یعنی چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد