نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

اردی بهشت

فرا رسیدن ماه اردی بهشت را به تمامی دوستان تبریک و تهنیت عرض می کنم امیدوارم ماه خوب و پر نعمت و با برکتی داشته باشیم .
نظرات 7 + ارسال نظر
کهره 31 فروردین 1387 ساعت 10:00 ق.ظ

سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز مرده ان است که دستش بزنی جوم نخورد.

محمد جعفر مصفا 31 فروردین 1387 ساعت 12:20 ب.ظ

خدایا این چه مصیبت و بدبختی وحشتناکی است که بر انسان وارد شده است. این واقعاً یک بلای عظیم است، یک خسران فاحش است که انسان حالات اصیل و فطری خود را فراموش کند، با فطرت خود بیگانه شود و به جای آن یک شبه هستی دروغ و عاریت را حاکم بر خود و زندگی خود نماید.

انسان چند سالی بیشتر هستی و حیات معنوی به معنای واقعی ندارد آنهم معنویتی که هنوز خام است و رشد نکرده است ـ طفل معصوم سفر زندگی را تازه شروع کرده و هنوز در ابتدای راه است که جامعه آن میراث شوم را یک شبه، مثل یک کابوس هولناک بر او تحمیل می‌کند.

و این میراث است که چشمه هستی فطری شاداب و پر طراوت او را می‌خشکاند و از او یک کویر خشک و یک برهوت می‌سازد که زمانی به طراوت و زیبایی بهشت بوده، کویری که پر از خار است با مقداری گل‎های کاغذی که فقط زرق و برق دارند، نه بو نه شادابی و نه طراوت.

بلوچی 31 فروردین 1387 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.parparook.blogsky.com

اردیبهشت شما مبارک

محمد جعفر مصفا 1 اردیبهشت 1387 ساعت 01:14 ب.ظ

وقتی رابطه با واقعیت نباشد، هر معنایی می‌توانی به آن بچسبانی، هر تعبیری می‌توانی بکنی

عمو 1 اردیبهشت 1387 ساعت 01:45 ب.ظ http://amoo-sabzifroosh.blogfa.com/

دوست دارم،نه مثل غم، که عمریه تو جلدمه،

دوست دارم، نه مثل ترس،که عمریه تو فکرمه،

دوست دارم ،نه مثل بغض،که عمریه رو لبمه،

دوست دارم ،نه مثل (من)،که عمریه تو تنمه!

مثل تموم رویا هام،ناز و قشنگ،دوست دارم،

مثل تموم گریه هام،پاک و یه رنگ،دوست دارم،

((دوست دارم))
:
:
سلام دوست من
ممنونم از این که قبول زحمت کردی و به کلبه عمو سر زدی
از خدا برات سلامتی و خوشبختی و امید آرزو می کنم

سپاسگزارم

آی کیو جون 2 اردیبهشت 1387 ساعت 07:52 ق.ظ http://iq4u.blogfa.com/

کامنت دونیه بالا دیگه باز نشد...
یادم رفت آدرس وبمو بذارم ... این کامنت واسه اینه
موفق باشی عزیزم
[گل]

محمد رضا 2 اردیبهشت 1387 ساعت 03:42 ب.ظ

اردیبهشت همه مبارک

ممنون چه اسم غریبه ای دارید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد