نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

بخت ما٬سفید و بلند شده اما از دنده چپ

پدر پدرمان فرزند مشروطه بود 

پدرمان فرزند انقلاب و جنگ بود 

ما فرزند کودتاها٬انقلاب ها٬رفراندوم ها٬جنگ ها٬سرکوب ها٬تحریم ها٬اغتشاش ها...  

چه کسی فرزند صلح بوده است؟ 

 

 

 

 

 

ضمیمه نوشت:بهار تمام شد.

نظرات 9 + ارسال نظر
دریا 1 تیر 1388 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.onlyyou.blogsky.com

سلام
وب خوشگلی داری.
دوست داشتی به کلبه درویشی منم یه سر بزن. خوشحال میشم.
موفق باشی.

سلام
میدونم
ممنونم

احسان 1 تیر 1388 ساعت 02:29 ب.ظ http://lakposht..blosky.com

سلام به خونه ش نرسیده کبوتر سفید

سلام تو رنگشو دیدی؟

روح اله بلوچی 2 تیر 1388 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام

سلام

چمک 2 تیر 1388 ساعت 01:08 ب.ظ

بسیار لذت بردم

می دونم!
نظرت چی بود؟
(یادت نره جلو مامانم چیزی نگی!)

چارلی 3 تیر 1388 ساعت 01:47 ب.ظ http://charlli.blogsky.com/

اه... چه جالب
ببخشید سلام

اروپا مال تو
سلام

من ...من گربه ی صلح بودم وهستم وخواهم بود
به امید تولد انسانهای صلح

خودتی یا ضمیر ناخودآگاهته؟
تاسف بار نیست که این اتفاق نیوفتاده؟

http://bahmanagha.blogspot.com/2009/06/blog-post_23.html

غواص کاشف! 12 تیر 1388 ساعت 09:00 ق.ظ

اون چیزی که من می خواستم بگم...
باهات خیلی موافقم در مورد اینکه دنیای بیرون آدم همیشه دنیای آشوب و جنگ و اغتشاش بوده و هست.. و همین مسایل وقتی به حد نهایی غیر قابل تحملش میرسه که تو از کسی یا کسانی به دلیل شعارهاشون انتظار خوب بودن رو داشته باشی و بعد همه چیز وارونه اتفاق بیفته!!!!!
منتها من یه چیزی می گم که خودم جدیدا بهش رسیدم و تا الان هم کمتر از 30درصد تو خودم پیداش کردم!!ولی میگم تو شاید بتونی.. این یه حقیقت اثبات شده است و شعار عارم نیست..
اونم اینه که صلح رو باید در دنیای درونمون پیاده کنیم! وقتی درونت آرامش جاری باشه، واست مهم نیست که بیرون چقدر آشوبه! تو ارامش داری و حتی اگه خیلی ها مثه تو فکر کنند، جهان بیرونمون هم ارامش رو می بینه! (اینو واسه این اپت می نویسم که از صلح و آرامش حرف زدی نه چیز دیگه ها) ما همه میتونیم فرزند صلح باشیم نهنگ سبز! وجودتو سبز کن و بعد تماشا کن:)

همه این بحث ها رو ول کن!
صلح نمی تونه رنگ دیگه ای باشه؟

غواص کاشف! 18 تیر 1388 ساعت 10:51 ب.ظ

چرا رنگ صلح که اصلا سفیده نه سبز...
سبز رنگ طراوت و نشاطه!
سبز و سفید باشی:)
راستی وقتی بزرگترت اینقده حرف زده یعنی چی که این بحثا رو ول کن؟!!!! عجببببببب

کسی چه میدونه شاید رنگ نشاط قرمز باشه!
من عزادارم فعلا حالم دست خودم نیست!
زیاد از من ناراحت نشو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد