نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

مستقیم و یا غیر مستقیم

یکی میمرد ز درد بینواییی؛یکی میگفت بیا بریم غزه بجنگیم!

 

   پی نوشت:دوست صمیمیم می گفت:بیا پیش پرداخت بگیریم بعد دودر کنیم بریم سیدنی! 

پیشنهاد خوبی بود!

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر 19 بهمن 1387 ساعت 01:28 ب.ظ http://iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جات تو جمع ما خیلی خالیه.

باشه!
شاید

وقتی میگی دوست صمیمیت بوده که نمیشه رو حرفش حرف زد !!!

آره خب!حداقل باید همراهش باشم!

احسان شهرباری 20 بهمن 1387 ساعت 01:54 ب.ظ http://lakposht.blogsky.com

سلام نماد صلح از هرمز تا غزه داره انجام میشه شوخی کردند حالا بعد از بیست سال بیا

سلام
وب تو میام و اگه تونستم هرمز هم همین طور!

بهشب 21 بهمن 1387 ساعت 11:27 ق.ظ

لای لای لای لای لای لای لای لای
لا لا الا لا لا لا لا لا
اگه گفتی چه آهنگی رو دارم زمزمه میکنم؟

آره خب!
معلومه.اینم بقیش:لا لا لا لالا لای
لالالالالای لا لا لا لا لا لا

غواص کاشف 23 بهمن 1387 ساعت 11:06 ب.ظ

عجب دوست عاقلی بوده این دوستت.. دودستی بچسبش
هرچی باشه ما هم یکی از همین ایرانیایی هستیم که چادرای آمریکایی زلزله زده های بم رو دودر کردند!! تو که دور از جون از اونا نیستی؟؟؟؟
استغفرالله

واقعا هم همینطوره!
همیشه یه راه حلی واسم داره!
اتفاقا من از همونام!من یه جونوریم که دومی نداره!

نیما 26 بهمن 1387 ساعت 09:13 ب.ظ

حالا من یه پیشنهاد دادم باید جار بزنی همه یاد بگیرن ؟؟؟

آن چه بر خود می پسندی بر دیگران هم بپسند!
خوبه اول خودم گفتم بیا بریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد