نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

چهارم آذر ماه ازساعت۵:۳۰ تا ۲۲:۱۰

-عجب!

-سلام خسته نباشید.اشتراک۴۴۹هستم .بلوار دوازده فروردین.ممنوم خدانگهدار.  

-سلام خسته نباشید.بله.درسته.بله.بله.بله.لطف دارین!.ممنونم.چقدر شد؟خواهش میکنم.خدانگهدار. 

-سلام نوه حاج آقا صابر!چطوری؟نه!

-سلام دانش آموز آینده ساز!.گمشو!!!  

-سلام بر دانش آموزان شهید پرور بندرعباس.خوب!تو چطوری؟  

-کافیه خانما!

-چرا!اوردم!کی میگه؟ 

-سلام آقای مهدوی.ممنون.لطف دارین. 

-ها!  

-آقای مهدوی این در رابطه با کرتینول هم صدق میکنه؟

-اگوئیست احمق!  

-یک مسئله مجهول تا اعماق ذهنتو عذاب میده.بعدها میفهمی ارزش مسئله شدن هم نداشته.البته بقیه اینو میگن.اما هر چیزی به وقتش ارزش خودشو داره.مطمئن شو ازش لذت میبری چه حالا چه آینده وقتی بهش فکر میکنی حتی اگه به نظرت مسخره بیاد

-دشب دیدمش.نه با یه آقای مسن بود.به صحبت نرسیدیم.در سفارت هند.سینما بودم!موفق باشی!

-لذت ببرین.

-چرا این حرفو میزنی؟از دست شما دخترا!مملکت دستتون باشه همشو به آتیش میکشین! 

-خوندم.بیست!جو درسخونی گرفته شدید!  

-کیوسک دانلود کردی؟به چه دردی می خوری تو؟می ترسم اینجوری پیش بره مغزت فاسد شه!خودتی!

-مهشید شورشو بیرون اوردی!.مثل جوجه مرده میمونه به خدا.نرو تو جریمه خب! 

-مرسی خیلی توپ بود!اکسیژن تو رگام جاری شد! 

-گللللللللللللللللللللل!
-خداحافظ خانم!حتما! 

-نه بابا!پول ندارم!جان شایا ندارم!عجب! 

-بریم.نه من خرید دارم.یه نقشه جهان بزرگ! 

-سلام خسته نباشید.نقشه جهان می خواستم.گلاسه ندارین.نه همینو میبرم.ممنونم آقا چقدر شد؟خدانگهدار 

-مهمون زهرا.فکر کنم تنها آدمهایی هستیم که میام اینجا ناهار می خوریم! 

-ندارم به خدا! 

-سلام .خوبید شما.ممنون 

-سلام نصفه خانم.خوبی؟خجالتی! 

-شب به گلستان تنها منتظرت بودم...باده ناکامی ار هجر تو پیمودم...منتظرت بودم...منتظرت بودم...آن شب جان فرسا من بی تو نیاسودم...بس که شدم پیر از غم آن شب و فرسودم... 

-ممنون آقای کرد.ببخشید مزاحم شدم.قربان شما.خداحافظ

-شایا شایا شایا بعد از ظهر دفترتو بیار 

-شب خوبی داشته باشی...  

-من مواظب خودم هستم

-سلام 

-سلام.من اومدم.نه.من فعلا مغرورم کسی با من حرف نزنه!زیست بیست!قربونت.من مطعلق به همه خانوادم! 

-سلام کودک خوبی؟ 

-سلام زن دایی محترمه و مکرمه 

-سلام کلپک صورتی. 

-نه دارم جزوه مینویسم 

-ای مامان من ساعت ۳ دارم میرما.خوبی که؟ 

-به خدا اگه حیان دست به دومینوهام بزنه میکشمت شیوا.یه یه یه.زشت 

-نه.شبنم یه زنگ آژانس بزن. 

-مامان پول کرایه به من بده.نه پنج و نیم شیش 

-من به پشتوانه خانواده و رهبر جمهوری اسلامی جزوه فیزیک مینویسم با اجازت 

-من در خدمتم 

-مامان.ای مامان.دوستت دارم.فعلا خدافظ 

-سلام خسته نباشید.بله.راست.بفرمایید.خدانگهدار 

-میبینم که سخت مشغول درس خوندن و تحصیل و جبران زحمات مادر و پدر هستین.ملیکا بیا پول رو هم بزاریم ماکسیما بخریم.جدی میگم!مسخره خودتی 

-ما هیپی ها نه عقدی هستیم نه صیغه ای! 

-سلام آقای خیری نژاد.خوبن سلام میرسونن 

-مهسا گرفتیش؟من ۱۰ بار اینو سند کردم.من که گوشی ندارم کهره.

-مرجان.مرجان (سلام ملیکا).نخند 

-مگه من مسخرم؟هی میگه بگو.دورت بگردم. 

-خسته نباشید.نه پیاده میرم.تازه ساعت پنجو نیمه آقای خیری.خدافظ.سلام مائده رو برسونین 

-زری ای زهرا درست را برو نه!چن!!! 

-چه خوشگل گفت 

-سلام نیما جان.خوبی؟ 

-خدافظ.نه من برم خونه که مامانم می خواد بره بیرون. 

-دوست همان دعای شماست که مستجاب شده است. 

-سلام.بر اهالی گرامی منزلگاه ابدی 

-ماه تولدت مبارک!
-برو خب.نه برو .من مواظبتم 

-شبنم.شبنم.شبنم.گاو! 

-مادر من بزار من اینو بنویسم.چشم

-من چیکار دارم که بپرسم.اگه بخواد به من میگه!ازش خوشم نمیاد.از خودم. 

-نمایشگاه میریم؟الان میرم 

-کسی چیزی نمی خواد؟  یه سر به شهریار ترک بزنم

-سلام آقا بابک سوپرمن!من اون شب اومدم نبودین.یه پنالتی به افتخار خودم! 

-خدافظ 

-سلام.چقدر شد؟یه سی دی هم می خواستم.خدافظ 

-بریم؟نمیریم؟الان میریم بریم بریم.  

-عاشقتم!   

-چه آسمونی!
-مامان مصطفی ۳ تا گل داده! 

-فردا.کلمه ی قشنگیه!

 -شیوا من تغییر نکردم؟نه نه نه نه نه نه خب تغییر نکردم دنبال چی میگردی؟ 

-واسه ساناز؟کره زمین!به خدا یه دونه از کوچولوهاش!خیلی فکر کردم ولی دلیلی براش پیدا نکردم.

نظرات 7 + ارسال نظر
hamid 4 آذر 1387 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.freefoxs.blogsky.com

برای دانلود آهنگهای زیبای استاد محسن چاووشی به این وبلاگ اتصال حاصل یابید.........

غواص کاشف! 5 آذر 1387 ساعت 03:30 ب.ظ http://sakooye-shirjeh.blogsky.com

WOW!!! عجب زندگی شلوغی داری تو....
میشه بپرسم رو زبون مبارکت چندتار مو در اومده؟؟!!!!! حدس بزنم؟ خوب... به نظر من میتونی دم اسبی ببندیشون! و یه سوال دیگه.. کی گفت بهت "چرا این حرفو میزنی؟از دست شما دخترا!مملکت دستتون باشه همشو به آتیش میکشین!" میخوای برم حقشو بذارم کف دسش؟ هان؟ خوب بابا حالا ما یه چی گفتیم.. خیلی خوب مگه تو بهش چی گفته بودی که اینو گفت؟؟؟؟ جریان هیپی ها چی بود؟ خیلی باحال بود!
و در آخر اینکه... هی نهنگ کم فحش بده.. این حرفا عاقبت نداره دیدی ناخدا لینچی چیزی با نیزه شکار نهنگ افتاد به جونت ها... (خنده..)

فکر کنم این برای ۲۰ ساعت کم هم بود!ممکنه در طول روز با آدمهای متفاوت و متعددی روبه رو شی.
خودم گفتم!همه این حرفها رو خودم زدم!هیچ آدمی توی لفظ هیچ کدوم از اینا دخالت نداشت.من مسئولیت همه حرفها و اختیار زدنشون رو داشتم!
جریانی نداشت!یه آواز از یه دسته خاص آدمها
من کی فحش دادم!فقط یه جا گفتم گمشو!اونم کاملا به جا بود!
هیچ کس تصمیم به شکار یک نهنگ کوچیک و سیاه رو نمیگیره مگر اینکه تک باشه و توی دنیا فقط یه دونه از اون وجود داشته باشه!
البته باید در نظر گرفت که من معتقدم همه ی موجودات و کائنات با هم فرق دارن.از انسان تا نهنگ و هر کسی تک و نایابه!

بهشب 6 آذر 1387 ساعت 09:13 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

نهنگ عزیز من راستش تو فضای اینترنت حال خوند مطالب بلند رو ندارم بخاطر همین هم خودم همیشه کوتاه مینویسم.ببخشید کامل نخوندم.

خواهش میکنم

غواص کاشف! 6 آذر 1387 ساعت 02:23 ب.ظ http://sakooye-shirjeh.blogsky.com

آها.. میدونی جریان فحشه چی بود؟ اون گاوی که نوشتی..شبنم.شبنم.گاو! من اونم فکر کردم یه فحشه به شبنم!!!!!!(خنده)
اوخیییی... من که فک میکنم تو یه نهنگ آبی کمرنگ بزرگ و خوشگلی! جدیا!
منم به تک بودن موجودات کائنات شک ندارم!!
پیشم بیا نهنگ تک!(چشمک)

اسمش بوده حتما!
ممکنه تو منو بهتر از خودم شناخته باشی!
حتما!

نیما بعد از مدت‌ها 8 آذر 1387 ساعت 04:03 ب.ظ

این فقط حرفای توست
پس زندگیت ناقصه بقیه کجای اون هستن؟

سلام
چقدر پیر شدی!
اینقدر زود تصمیم نگیر!

احسان 11 آذر 1387 ساعت 12:11 ق.ظ http://lakposht.blogsky.com

سلام خداحافظ

بازم خوبه تو همینو مینویسی من همینم نمی گم!

غواص کاشف! 26 آذر 1387 ساعت 07:31 ب.ظ http://sakooye-shirjeh.blogsky.com

سلام عزیزم
واقعا کاش میشد! ممنونم ایشالا به توام خوش بگذره! عید سعید غریر رو هم بهت تبریک میگم!
منم یه دوره طولانی پام بسته بود تو خونه موندم..4 ماه!!!!! میفهمم چی می کشی!! امیدوارم زودی خوب شی!

سلام
چی کاش میشد؟
تو منظورمو فهمیدی؟
خوب میشه!زود!
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد