نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

مهبانگ

حادثه جهان سیزده میلیاردو هفتصد میلیون سال پیش رخ داده است.  

 

 

 

دوست داشتم نوشت:۱-اونقدر خوشبخت هستم که بگم همه ی ستاره های آسمون مال منه!۲-امروز تولد کلپکه!۳-آدم فقط ۱ بار تنها ۱ بار زندگی میکنه!۴-یک خانم توی یک شهر دیگه در وصف من شعر گفته که البته خودم هنوز نخوندمش چون به دستم نرسیده.

نظرات 2 + ارسال نظر
... 11 آبان 1387 ساعت 10:36 ب.ظ

سیزده میلیارد و هفتصد سال ... آدمای امروز رو با ۱۰ سال پیش نمیشه مقایسه کرد چه برسه این رقم شما راستی میتونی همه ء ستاره ها را داشته باشی بجر ستاره من رو

اون موقع هیچی نبود چه برسه به آدما!
کی میتونه جلومو بگیره؟من میتونم ستاره ی تورو هم داشته باشم!

بهشب 12 آبان 1387 ساعت 01:51 ب.ظ http://behshab.blogsky.com/

حالا چرا تاکید داری روی اینکه یه خانم در وصفت شعر سروده.دلت بسوزه یه خانمی هست در وصف من هم شعر سروده تازه به دستم هم رسیده.میخوای برات بخونم:
تو خودت قند و نباتی شکلاتی شکلاتی و الی ماشالله........

تاکیدی ندارم!فقط واسم جالب بود کسی که هرگز منو ندیده و چیز چندانی ازم نمیدونه چطور میتونه اینکارو بکنه!
خانم رو بگو بیاد سر مهمونیامون اجرا!
خوش بحالت!
دل من نمیسوزه!تو حسودی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد