نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

یک نهنگ پیشرفته

صبحا که من میرم مدرسه مسیرم یه جوریه که از کنار پارک کاکتوس رد میشم.دیروز یکی از دبیرام منو دیده بود و هر چی دست و سر تکون داده بود و بوق زده بود من نفهمیده بودم.وقتی اومد سر کلاس گفت:صبح دیدمت که داشتی از کنار باغچه ها رد میشدی و به گلها نگاه میکردی و حرف و لبخند میزدی.همون احساسی که وقتی یکی میگه دیونه بهم دست میده داشتم .اما من هرگز با گلها حرف نزدم و از دیدن این پارک ها لذت نمیبرم ولی صبحا به خیلی چیز ها فکر میکنم مثل بقیه ساعات روز!
نظرات 5 + ارسال نظر
تازه وارد 26 فروردین 1387 ساعت 11:06 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

سلام .

این اتفاقا از خصوصیات اوناییه که تمرکزشون از حد عادی بیشتره ! وقتی به یه فکری فرو می‌رن با توپ صدوشیش هم از توش در نمیان . معمولا این جور آدما تو راهی که می‌رن موفقن ! علامت خوبیه .
ضمنا تو محل شما بهترین سرگرمی آفتابه ! :)) موافقم بات !
در حدی که تابستونا آدم باید از سرگرمیهاش به شدت فراری باشه !!

اگه آدم سرگرمیشو دوست داشته باشه هرگز ازش فرار نمی کنه

بلوچی 27 فروردین 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.parparook.blogsky.com

نهنگ ؟

بله؟

کهره 27 فروردین 1387 ساعت 03:48 ب.ظ

مسیر.

کهره 28 فروردین 1387 ساعت 07:57 ق.ظ

چرا مسیر رو نوشتی مصیر

شرمنده درستش می کنم

محبوبه 29 فروردین 1387 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.mix-up.blogfa.com

SaLaM ShaGhaYeGh JaN! KhooBi?! WeBLoGe JaLeBi DaRi AMa MoZooe MoShaKhaSi NaDaRe,... Be HaR HAL KhooBe ;) MoVaFaGH BaShiD ,.... SaLaMe TaMaMe BaCheHaYe KeLaSseTooN Ro HaM BeReSooN :-h

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد